fredag 11. mai 2012

Sniktitt: Hobby/gjesterom

Jeg er så fornøyd! Prosjekt hobby- og gjesterom nærmer seg slutten. Noen små detaljer gjenstår som forhåpentligvis blir mer eller mindre ferdig i løpet av helga. Rommet er blitt så lyst og luftig! For eksempel så tror jeg det er første gangen jeg ikke har behøvd å fikse på eksponeringen etter å ha tatt bilder. Fiks ferdig: knips, rett på bloggen uten redigering. Liker, liker, liker. Jeg er også en "dipper" som dere ser. Her har noen hermetikkbokser blitt dyppet i yndlingsnyansene mine for tida. Jeg ligger i senga innimellom og bare "puster" inn rommet og nyter at det har blitt mer eller mindre slik jeg har tenkt meg. Det er det man kan kalle interiørlykke. Snart kommer før og etter bilder av hobby- og gjesterom på 6 kvm. Diggilo diggilei sier jeg bare. God helg!


23 kommentarer:

S sa...

your ideas are wonderful!
you have got such a beautiful decor blog ,
have a nice day !

(eddas) sa...

Så herlig å få sitt eget hobbyrom:)Jeg får vente til sønnen flytter ut:):)
ha en kos helg
klemklem

Lene sa...

Ser lekkert ut! :) Gleder meg til å se før/etter bilder. Alltid gøy. Hehe.

Kos deg i helga!
Klem Lene

Marianne sa...

Digga de hermetikkboksene, ble kjempe fine! Gøy når man får det sånn man vil ha det ja, det er interiørlykke:)
Gleder meg til å se før og etter bilder!
God helg:)

ReVinyl sa...

Ser bra ut, ser bra ut!
Gleder meg til å se resten...
Stilig med de delikate dippefargene da. Hærlig inspirasjon som alltid her inne...

I helga skal vi sette oss ned for å bestemme hvor lyspunktene skal være i det nye huset. ???? Før vi har innredet liksom...blir litt tut og kjør for min del. Håper gubben har noe fornuftig å komme med ;)

Fin hælg te dæ!
Siw

Kristines krimskrams sa...

Lekkert! Hermetikkboksene var veldig kule :) Kan hende jeg "stjeler" ideen en gang i fremtiden, hehe :)

Anonym sa...

Oj, så fine! Har ei samling med hermetikkbokser. Tror jeg må finne på noe. Og dette var en fin blogg som jeg vil besøke igjen:)

Lillekatt sa...

Så fint det blir!! Og så fin blogg du har :-)

Signe sa...

Åh så lekre!
Sånne vil jeg lage til blimster på verandaen, tusen takk for finfin inspirasjon :)

Gunn sa...

Spennende sniktitt! Herlig med den veggen med murstein i alt det hvite. Tror jeg også blir å stjele det trikset med hermetikkboksene til sommerblomstene ;)

Zopp Design sa...

Så lekkert det blir :)

Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

Ha en solrik og deilig helg.

Pink lady sa...

Det ser helt herlig ut!! Flotte bilder!!
Fin pinse!

Klem

Kaspara sa...

Hei Maya
Fantastisk rom, fantastiske bilder! Elsker disse hermetikkboksene og fargene de har nederst og den rustikke bordplaten.
Glade junidager til deg!
Klem fra Kaspara

Zopp Design sa...

Dette ser jo kjempeflott ut!

Vi har et stort sommerblogglotteri gående, med mange flotte premier! Stikk innom og bli med =)

Mari sa...

Superduperfint! Hva slags maling har du "dyppet" hermetikkboksene i? Og har du fargekodene? Dritfint :D

an-magritt sa...

Fineste rommet og vakre, vakre detaljer! Så dyktig du er!

NIB sa...

:)

Send det en liten mail:)

Lorena // gemagenta sa...

love it! :)

Maya: sa...

Hei Mari!

Jeg forsøkte å svare deg på bloggen din,men fikk ikke til å kommentere hos deg. Så håper du ser dette:)

Her er det brykt hobbymaling fra Panduro faktisk. Den hudtonede er nettopp hudfargen til akrylmaling derfra, (05 tror jeg det er ) og den rosa er en blanding av den, hvitt og rosa (nr 14). Alle fra Panduro:) Jeg husker ikke helt blandingsforholdet dessverre. De koster sånn typ 40 kr flaska:)

Maya

sia sa...

helt fantastisk blogg, hvorfor har jeg ikke oppdaga denne før? :) Låner ett bilde (med link!) til ett innlegg jeg :) Håper det er greit :)

e. sa...

Blogg mer, Maya.

SewSweetVIntage sa...

Hello. Would love to read your blog. Just add a translate widget:) www.sewsweetvintage.com Follow me back:)

Camilla/Stilitiden sa...

Hej Maya!

Jättefint, härligt med pasteller, och enkelt, snyggt.

Är det ok med dig om jag kopierar en bild och lägger in på min inredningsblogg, och länkar tillbaka till dig, anger dig som fotograf?

Ha en fin kväll!
Camilla/Stilitiden